#9 Tom Deluxx, The Disco Villains, Night Kids, Trash Yourself etc.

Tom Deluxx

Tom Deluxx, en av många otroliga artister från Boxon Records och också medlem i bandet Just A Band har här släppt en remix på Cyberpunkers - OMG. Påminner mig lite om Bloody Beetroots av någon anledning, lyssna in det.

1. Cyberpunkters - OMG(Tom Deluxx Remix)

The Disco Villains

Jag har länge försökt att hitta något bra matrial av The Disco Villains. Deras helt otroligt remix på Gorillaz låt Dirty Harry fick mig att utse dem till år 2008 bästa producenter. Nu hittade jag inte den låten i bra kvalite så ni får deras remix på MSTRKRFT - Bounce (Som inte är lika bra men det är ju ändå The Disco Villains).

2. MSTRKRFT - Bounce (The Disco Villains Remix)

Night Kids


Dessa killar från Brooklyn har bara släppt tre låtar hittils inräknat deras låt Gurgle 2.0. Även fast dem är praktiskt taget okända utanför New York så känner jag på mig att de kommer bli stora.

3. Night Kids - Gurgle 2.0

Trash Yourself

Trash Yourself är duo som inte bara släpper helt otroligt låtar/remixer utan också är några av de bästa entartainerna på scen jag någon sett. Jag älskar människor som är bra live så här får ni deras senaste remix "Spoiled Rich Bitches".

4. Wax Dolls - Spoiled Rich Bitches(Trash Yourself Remix)



Blev sugen på att åka till England, USA eller Austrailen nu så man kan se några riktiga electrokonserter.

Extraz!
1. Boys Noize - Avalanche(Religion Remix)
2. Florence & The Machine - You've Got The Love(HaHaHa Remix)



Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Smyckes & dekor tävling pågår :)

Jag har jobbat.. dudå?

2010-04-15 @ 22:40:48
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0