Veckans Bidrag #1

Barletta

1. David Guetta - Memories (ft. KiD CuDi) (Barletta Remix)

Jag är inget direkt fan av David Guetta eller KiD CuDi's verk förrutom deras sammarbeten med andra producenter, Dizze Rascal för att ta ett exempel men här har min nya favorit Barletta fixat iordning en utomordentlig remix av deras låt Memories

Gerruzz

2.  Gerruzz - Whoomp!
GERRUZZ!! Här har vi ännu en italienare i mängden som kan sin musik. Explosion av mörker och kvalite från Gerruzz! och med varje ny låt så växer detta monster i mina ögon

Bonus:
Gerruzz - Il Combattante
Gerruzz - Vendetta
Gerruzz - Ho visto il suo vero volto (DatA Tribute)


C'est Exact Jack




Vet egentligen inget om detta band men det får mig att tänka tillbaka på när jag började lyssna på
electro och jag gillar det



Veckans Video:

Wahlström & Valiant


























Wahlström & Valiant - Keep Up


Extraz!

1. Plan-B – She Said (16BIT Remix)
2. Clockwork – Office Musik Dwight K. Schurte vs. Lil’ Wayne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0