#24 The Toxic Avenger

The Toxic Avenger

Har under de senaste året samlat på mig en hel del matrial av fransmannen The Toxic Avenger. Vilken artist denna killen är, inte många i samma branch som ens kan vidröra honom när det kommer till kvalite. Så här tänkte jag bjuda med mig av lite av de låtarna jag har samlat på mig.

1.
Vegastar - Mode Arcade (The Toxic Avenger Remix)
2. The Toxic Avenger - Love With Chloe Sevigny
3. The Toxic Avenger - Escape (Bloody Beetroots Remix)
4. The Toxic Avenger - It's That Beat
5. Make the Girl Dance - Kill Me (The Toxic Avenger Remix)
6. The Toxic Avenger - Bad Girls Need Love Too
7. Family Force Five - Fever (The Toxic Avenger Remix)

8. The Fire and Reason - Shutup Dance (The Toxic Avenger Remix)

Bonus:

The Toxic Avenger - "Toxic is Dead" OFFICIAL VIDEO dir: Steven Ilous from Steven Ilous on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0