#27 Blende

Blende

Blende består av Johan och Ben från Stockholm samt London som har gjort några otroliga låtar på sistonde. Jag missade dessa killar när de spelade på min favoritklubb(I <3 Electro) i Göteborg för några månader sen. Har ångrat mitt beslut att inta åka upp och se dem väldigt mycket. Nu har de dock kommit ut med några nya remixer som jag kan njuta av istället.

St. Mandrew + JFK - Face Pump (Blende Remix)
Ocelot - Beating Hearts (Blende Remix)
Amplifetes - Whizz Kid (Blende Remix)

Här har ni också trailern för dokumentärfilmen Electro Wars som har en av Blende:s orginallåtar som soundtrack:

The Electro Wars Final Trailer from Stephen Alex Vasquez on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0